Warsztaty z Panią Justyną Rucińską

Czego dotyczyły warsztaty? Zajęcia odnosiły się do psychofizyki jeźdźca oraz konia, łączą jeździectwo klasyczne i naturalne biorąc to co najlepsze z tych dwóch stylów jazdy konnej. Bardzo mnie zaciekawił ten temat więc zdecydowałam się na udział w kursie. 

Na szkolenie oczywiście zgłosiłam się z moją kobyłką. Więc jak wyglądały zajęcia? Pierwszy dzień zaczęliśmy od przedstawienia siebie i naszych koni oraz wykładu który miał nam pomóc zrozumieć konie i ich psychikę, trochę podstaw natural'a.

 Następnie przystąpiliśmy do pracy z ziemi, Ida (moja klacz) starała się bardzo ale też momentami brakowało jej cierpliwości. Gdy już zrozumiała czego od niej oczkujemy zaczęła ziewać, relaksować się. 😋 

Drugiego dnia zaczęliśmy od pracy z siodła. Ja jeżdżę na wędzidle więc i teraz pracowałyśmy na tej pomocy. Pani Justyna pokazała mi parę ćwiczeń pomagających walczyć z naszymi problemami które wychodzą podczas naszych codziennych treningów czy na zawodach, między innymi na zatrzymywanie się, nie napinanie się Idy podczas kłusa. Dostałyśmy również wskazówki dotyczące chodów bocznych. 

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, utwierdziło mnie ono w przekonaniu, że warto wprowadzić elementy naturalnego jeździectwa w codzienny trening. Na pewno będę używać tych ćwiczeń podczas mojej jazdy. Jeżeli kiedykolwiek będziecie mieli możliwość treningu lub szkolenia z panią Justyną Rucińską to naprawdę warto z tego skorzystać! 😊
Wszystkie zdjęcia mam ze strony facebookowej stajni Dzikowy Skarb, w której odbyło się szkolenie  😃.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty