Wegetariański Foodbook #1


Dzień zaczynam od szklanki wody z cytryną.


Następne jest śniadanie. Sałatka składająca się z pomidorów, pomidorów suszonych, ogórka świeżego, papryki, zielonych oliwek, prażonych orzechów nerkowca i włoskich oraz fety. Wszystko skraplam oliwą z oliwek, sokiem z cytryny i octem balsamicznym. Do smaku dodaje również oregano i bazylię.  

Do śniadania wypiłam duży kubek zielonej herbaty z suszonymi owocami.


Na obiad zjadłam wegetariański rosół z makaronem. Jeżeli chcecie przepis to piszcie w komentarzach. 😉


Na deser miałam Chia Pudding na mleku kokosowym i migdałowym, dodałam do niego brzoskwinie, truskawki, banany, konfiturę malinową oraz naturalny ekstrakt waniliowy. No i oczywiście nasionka Chia. 😋


Po treningu biegowym zjadłam banana i kolejny deser Chia.

jako posiłek po treningowy (siłownia) zjadłam batona "dobra kaloria" i banana.

Wieczorem poszłam wylonżować konia i zjadłam z kobyłką po gruszce i bananie. 🐴💗

Na kolację miałam dokładkę zupy i miseczkę pomidorków koktajlowych.

Cały dzień piłam wodę.


A wy co dobrego jecie w ciągu dnia? 


Obserwujcie aby nie przeoczyć nowych Foodbooków! 💗


  
                               

                                                      

Komentarze

  1. supe przepis, bardzo przydatny no i zdrowy! pozdrawiam :*
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wszystko pięknie wygląda! Aż zgłodniałam :)
    Zapraszam do mnie: modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja tak zdrowo nie jem :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pudding z chia <3 Śniadanie wygląda bardzo pysznie!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm aż zgłodniałam, sowtny foodbook 👍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty